صندلی کارمندی مدل k-50

    توضیح محصول :

    صندلی کارمندی مدل k-50 ، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند. همچنین جنس فنر برخی صندل های کارمندی باید به گونه ای باشد که با فشار کم جمع نشود. جنس صندلی تاثیر بسیاری در مرغوبیت آن خواهد داشت، این امر را با صندلی کارمندی مدل k-50 برآورده سازید. جنس رویه ...

صندلی کارمندی مدل k-50 ، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند.

همچنین جنس فنر برخی صندل های کارمندی باید به گونه ای باشد که با فشار کم جمع نشود.

جنس صندلی تاثیر بسیاری در مرغوبیت آن خواهد داشت، این امر را با صندلی کارمندی مدل k-50 برآورده سازید. جنس رویه صندلی مهمترین امر در انتخاب صندلی خواهد بود چرا که در صورت نامرغوب بودن رویه صندلی سبب عرق کردن کارمند خواهد شد.

دسته نیز مانند جک در ساخت صندلی گردان میتواند به راحتی کارمندان کمک کند زیرا علاوه بر انکه به زیبایی صندلی کمک میکند. در زمان بلند شدن هم میتواند به عنوان تکیه گاه از دسته صندلی استفاده کرد.
دسته صندلی گردان اگر تنظیمی باشد یعنی قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد به رفع خستگی در ناحیه شانه وگردن کمک میکند.

یکی دیگر اجزا مهم صندلی گردان نشیمن ان میباشد که باعث میشود کارمند برای مدت طولانی از صندلی استفاده بکند و به کاهش خستگی و درد کمک میکند و روکش پشتی و نشیمن صندلی میتواند از جنس چرم باشد زیرا هم استحکام لازم را دارند و به راحتی پاره نمیشوند.


جهت مشاهده تمامی محصولات به لینک های زیر مراجعه نمایید .