ست مبلمان اداری KEYVAN

    توضیح محصول :

    ست مبلمان اداری KEYVAN، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این مبلمان استفاده کند. ست مبلمان اداری KEYVAN همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است و دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود. در ارگونومی از آنتروپومتری و ابعاد و اندازه بدن انسان ...

ست مبلمان اداری KEYVAN، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این مبلمان استفاده کند. ست مبلمان اداری KEYVAN همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است و دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود.

در ارگونومی از آنتروپومتری و ابعاد و اندازه بدن انسان استفاده می‌شود تا مبلمان اداری به‌گونه‌ای طراحی شود که در هنگام کار کردن کمترین فشار به ستون فقرات، مچ‌ها و سایر اندام‌های کاربر وارد شود. همچنین ارگونومی محدودیت‌ها و توانایی‌های انسان را در نظر می‌گیرد تا روشنایی، دمای محیط، صدا، ارتعاش و … در محیط کمترین آسیب را به کاربر بزند.

مبل‌های اداری معمولاً به لحاظ فرمی از دیگر انواع مبل‌ها جدا می‌شوند و ظاهری رسمی دارند. هر چند در بسیاری از شرکت‌ها که سعی در ایجاد محیطی شاد و نشاط آور و راحت برای کارکنان خوددارند. مثل اپل، استفاده از انواع صندلی‌ها و مبل‌های راحتی مانند بین بگ ها و پاف ها رایج شده است.

پیش از خرید و انتخاب مبلمان اداری ابتدا باید به ماهیت فعالیت شرکت توجه کرد. قطعاً دکوراسیون اداری یک شرکت استارتاپی با فضایی پویا، جوان و تعاملی در حوزه فناوری اطلاعات با یک شرکت باسابقه بازرگانی متفاوت است. بعد از تصمیم در مورد ماهیت دکوراسیون نوبت به انتخاب سبک می‌رسد. می‌توانید از بین سبک‌های زیر یکی را متناسب با ماهیت کار انتخاب کنید. دکوراسیون کیوبیکال با اتاق‌های جداگانه و پارتیشن‌بندی مانند اداره‌های سنتی، دکوراسیون باز با سالن‌های یکسره و میزهای کارگروهی مانند تحریریه‌ها، دکوراسیون فعالیت محور و دکوراسیون‌های تعاملی امروزی که ترکیبی از دکوراسیون‌های سنتی و فضای باز هستند. در نهایت هم نوبت به انتخاب و خرید مبلمان اداری می‌رسد. 


جهت مشاهده تمامی محصولات به لینک های زیر مراجعه نمایید .