ویژگی مبلمان اداری خوب چیست؟

ویژگی مبلمان اداری

ویژگی مبلمان اداری خوب، با کیفیت و کاربردی و البته هماهنگ با دکوراسیون فضای کاری تاثیر مستقیم در راندمان کاری، راحتی و روحیه پرسنل و هچنین ارباب رجوع‌ها دارد.
رنگ مناسب، کیفیت و طراحی عواملی هستند که در انتخاب مبلمان اداری دخیل هستند. اگر کسب‌وکار تازه‌ای را شروع کرده‌اید بهتر است روی این موضوع بیشتر تمرکز کنید.

مبلمان اداری شامل محصولاتی از جمله:

صندلی مدیریتی، کارمندی، کنفرانس.

که هر کدام با توجه به محیط کاربری خود مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مبل اداری

امروزه در بسیاری شرکت‌ها مبل اداری و نیم‌ست اداری دیده می‌شوند. و یکی از ملزومات مهم به شمار می‌روند. این محصول به دو دسته مبل و نیم‌ست راحت اداری و مبل و نیم‌ست رسمی اداری تقسیم می‌شود.
این محصولات با توجه به طراحی و متریال استفاده شده  دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. آنچه در تمایز قیمت‌ها تاثیرگذار است نوع چرم، چوب و فلزات بکار رفته در ساخت مبلمان اداری است.

چطور مبلمان اداری با کیفیت بخریم

انتخاب مبلمان اداری استاندارد و شیک سبب ایجاد جذابیت بصری در نگاه مراجعه‌کننده خواهد شد.
به نوعی بیانگر اعتبار و اهمیت شرکت شماست. زمانی که مراجعه‌کننده وارد شرکت می‌شود، در نگاه نخست چیدمان و دکوراسیون مورد توجه او خواهد بود.
در واقع با دیدن محیط کاری شما، نوعی قضاوت از میزان تخصص و اعتبار و اهمیت مجموعه شکل می‌گیرد.
هرچه از محصولات با کیفیت‌تر و استاندارد‌تر و جذاب‌تری استفاده کنیم اعتماد مراجعه‌کننده به مجموعه بیشتر خواهد شد.

صندلی مدیریتی
صندلی مدیریتی

شرکت لیور زیبایی را به شکلی استاندارد و ارگونومیک با مدرنیته و کیفیت تلفیق می‌کند و محصولی می‌آفریند که سبب رضایت خاطر و راحتی شما خواهد شد.

مزایای مبلمان اداری استاندارد

در قسمت‌های بالا اشاره شد که دقت در خرید مبلمان اداری، نوعی اهمیت به پرسنل و ارباب رجوع تلقی می‌شود. کارکنان مجموعه برای انجام امور محوله باید ساعت‌های زیادی را روی صندلی‌ بنشینند.
اگر از مبلمان اداری بی‌کیفیت و غیراستاندارد استفاده کنید پس از مدت کوتاهی کاربر احساس خستگی و یا درد در ناحیه نشیمنگاه، ستون فقرات، شانه‌ها و گردن خواهد کرد. و استفاده طولانی مدت از چنین صندلی‌هایی ممکن است تاثیرات جبران‌ناپذیری بر سلامت کارکنان داشته باشد.

بهره‌گیری از مبلمان اداری با کیفیت و استاندارد نه تنها سبب افزایش سرعت و کیفیت کاری پرسنل خواهد شد، شکل ستون فقرات را در حالت طبیعی خود حفظ می‌کند. سبک نشستن را اصلاح خواهد کرد و با کمک امکاناتی که دارند راحتی حین کار را بیش از گذشته افزایش خواهند داد.

به طور کلی 3 فاکتور آرامش، زیبایی و بهره‌وری را می‌توان برای انتخاب درست مبلمان اداری برشمرد.

برای دیدن محصولات نیم‌ست مبلمان، روی لینک کلیک کنید.

در ادامه با ویژگی مبلمان اداری خوب بیشتر آشنا شوید:

نکات ظریف در خرید مبلمان اداری

انتخاب مبلمان اداری باید با نوع چیدمان و یا دکوراسیون داخلی فضای کاری شما مطابقت داشته باشد. ممکن است پول زیادی برای خرید مبلمان اداری صرف کنید اما هنگام چیدمان، نتیجه باب میلتان نباشد.

برای جلوه‌ی بهتر مبلمان اداری بهتر است حتما با دیگر اقلام چیده شده در شرکت هارمونی داشته باشد. برای مثال، رنگ‌ها، چیدمان، نوع و جنس کف باید با مبلمان اداری همخوانی داشته باشند.

باید به تناسب کاربری و بخش موردنظر، مبلمان اداری انتخاب شود. برای مثال نمی‌توان از صندلی کنفرانسی به جای کارمندی و یا مدیریتی استفاده کرد.

یا در شرکت نمی‌توان از صندلی انتظار به جای نیم ست مبلمان برای ارباب‌رجوع استفاده کرد. هرکدام کاربری و محیط استفاده مخصوص به خود را دارند. صندلی انتظار مناسب مراکز عمومی با حجم بالای مراجعه‌‌کننده است.

اشتباهات رایج در خرید مبلمان اداری

در این بخش به اشتباهاتی خواهیم پرداخت که ممکن است در انتخاب مبلمان اداری مرتکب شویم:

نخستین اشتباه توجه بیش از اندازه به زیبایی مبلمان است. درست است که مبلمان باید جلوه‌ای زیبا و ظاهری شیک داشته باشد اما مهم‌تر از زیبایی مقوله استاندارد و راحتی آن است. استفاده از مبلمان اداری غیراستاندارد سبب سلب آسایش و تمرکز کاری پرسنل خواهد شد.

دومین اشتباه تامین نظر همه‌ی پرسنل است. تنوع سلیقه و توجه به سلایق کارمندان صرفا سبب سردرگمی خواهد شد چون هرکس سلیقه‌ی فردی خود را ارائه می‌کند. بهتر است به جای توجه به سلایق افراد به استاندارد و ارگونومیک بودن مبلمان توجه شود.

سومین اشتباه در خرید این محصول، خرید بدون برنامه‌ریزی است. بهتر است برای حصول بهترین نتیجه قبل از اقدام به خرید، درباره محصول مورد نظر به خوبی تحقیق و مطالعه کنیم.

آیا محصول را برای زمانی کوتاه یا طولانی مدت خریداری می‌کنیم؟ محصولات را براساس ابعاد محیط کاری خود خریداری می‌کنید؟ و غیره.

اشتباه چهارم توجه بیش از اندازه به قیمت محصولات است. درست است که شما محصولات را با توجه به بودجه خود خریداری می‌کنید اما نباید کیفیت را فدای قیمت کنید.
به دلیل قیمت و کیفیت پایین، این محصولات دارای ماندگاری و دوام بسیار کمی هستند.

اشتباه پنجم در مبلمان اداری انتخاب رنگ است. تنوع رنگ‌بندی محصولات اداری گاهی موجب انتخاب رنگ نامناسب با دکوراسیون داخلی می‌شود.
بهتر است قبل از خرید کالیته‌ی رنگ محصولات را بررسی تا بتوانید مناسب‌ترین رنگ را با توجه به فضای کاری خود انتخاب کنید. 

ششمین اشتباه رایج نادیده گرفتن ویژگی‌ها و تنظیمات مبلمان اداری است. استاندارد و ارگونومیک بودن مبلمان اداری در گرو طراحی و قابلیت‌ها و تنظیمات تعریف می‌شود.

کلام آخر

زیبایی یکی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی مبلمان اداری لیور است.
لیور زیبایی را با مدرنیته و کیفیت و استانداردهای مبلمان سازی تلفیق کرده است تا بتواند با الگوبرداری از بهترین محصولات خارجی، با کیفیت‌ترین محصولات را با قیمتی مناسب روانه‌ی بازار کند.

برای خرید محصولات جدید و دریافت کاتالوگ و قیمت با ما تماس بگیرید.


جهت مشاهده تمامی محصولات به لینک های زیر مراجعه نمایید .