صندلی کنفرانسی مدل c-2050

    توضیح محصول :

    صندلی کنفرانسی مدل c-2050 ، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند. دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است. که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود. ویژگی­های صندلی کنفرانسی بودجه صندلی کنفرانس ویژگی­های ارگونومیک کمتری نسبت به صندلی­های اداری دارد، که در بخش ...

صندلی کنفرانسی مدل c-2050 ، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند. دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است. که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود.

صندلی کنفرانسی مدل c-2050

ویژگی­های صندلی کنفرانسی

  1. بودجه

صندلی کنفرانس ویژگی­های ارگونومیک کمتری نسبت به صندلی­های اداری دارد، که در بخش بعدی توضیح خواهیم داد. اکثر مکانیزم ­های پایه که در تمامی صندلی­ها مشترک است ارزان­تر از مکانیزم ­های ارگونومیک با کیفیت هستند، همین امر باعث می­شود قیمت صندلی کمتر شود.

  1. عملکرد

همانطور که پیش از این گفته شد صندلی کنفرانسی مدل c-2050 تنظیمات ارگونومیک کمتری نسبت به صندلی­ اداری ارائه می­دهد. با این حال، عدم وجود تنظیمات در صندلی کاملاً عمد است.

همانطور که از نامش مشخص است، از صندلی کنفرانس در اتاق کنفرانس استفاده می­شود و حالتی متحد الشکل به جلسات کسب­ و کار می ­بخشد. استفاده از این صندلی ­ها ساده است زیرا دسته­ های ثابت و تنظیمات محدودی دارند.

برخلاف سایر صندلی­ های اداری، صندلی کنفرانس برای حمایت از کاربران و کاهش فشار و تنش روی بدنشان برای هشت ساعت یا بیشتر طراحی نشده ­اند. در عوض، این صندلی­ها در پی استفاده کوتاه مدت هستند، به عنوان مثال، یک جلسه هفتگی یا جلسه ایده ­پردازی کارکنان.

در اغلب اتاق­های کنفرانس، صندلی­ها حول یک میز بزرگ چیده شده­اند، جایی که افراد برای برگزاری جلسه دور هم جمع می­شوند. اگر صندلی­ها به شکل متفاوتی تنظیم شوند، چهره میز شلخته یا غیر حرفه­ای به نظر خواهد رسید.

علاوه بر این، صندلی کنفرانس برای استفاده کوتاه مدت طراحی شده است. به همین دلیل فقط ویژگی­ های استاندارد ارگونومیک را شامل می­شود همانند قفل پشتی، تنظیم ارتفاع صندلی و دسته­های ثابت.

مزیت دیگر وجود مکانیزم ­های پایه این است که کاربران نمی­توانند در طول زمان جلسه با صندلی هایشان بازی کنند. این موضوع مانع از کاهش تمرکز بر روی وظیفه موردنظر می­شود.


جهت مشاهده تمامی محصولات به لینک های زیر مراجعه نمایید .