صندلی کارمندی c-1030

    توضیح محصول :

    صندلی کارمندی c-1030 ، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند. صندلی کارمندی c-1030 همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است و دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود. ویژگی های صندلی کنفرانس ...

صندلی کارمندی c-1030 ، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند. صندلی کارمندی c-1030 همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است و دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود.

ویژگی های صندلی کنفرانس استاندارد 

صندلی کنفرانس نباید به نحوی باشد که باعث خستگی افراد شود. معمولا در اتاق های کنفرانس جلسه های طولانی برگزار می شود که افراد مجبور هستند ساعت های طولانی روی صندلی بنشینند. اگر صندلی کنفرانس استاندارد نباشد و باعث خستگی افراد شود بی شک نشستن برای ادامه کنفرانس برای آنها مشکل می شود.
صندلی مناسب برای اتاق کنفرانس صندلی است که خشک نباشد زیرا بعد از مدتی نشستن سبب درد در ستون فقرات افراد می شود که اصلا احساس خوشایندی ندارد.
صندلی کنفرانس باید دسته مناسب داشته باشد تا افراد بتوانند آرنج خود را روی آن قرار دهند و احساس راحتی داشته باشند.
جنس صندلی کنفرانس بسیار مهم است. اگر چرم روکش آن باعث تعریق زیاد شود صندلی کنفرانس مناسب نیست.
صندلی کنفرانس استاندارد باید قابلیت تنظیم داشته باشد تا افراد متناسب با خود آن را تنظیم کنند و احساس راحتی داشته باشند.
نکته مهم دیگر انتخاب سایز مناسب صندلی کنفرانس می باشد. صندلی بزرگ برای اتاق کنفرانس کوچک مناسب نیست و همینطور صندلی کوچک برای اتاق کنفرانس بزرگ مناسب نخواهد بود.
صندلی مناسب باید به گونه ای باشد تا هنگام بلند شدن برای افراد مشکل ساز نباشند.


جهت مشاهده تمامی محصولات به لینک های زیر مراجعه نمایید .