صندلی مدیریتی مدل MT

    توضیح محصول :

    صندلی مدیریتی مدل MT ، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند. این صندلی همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است و دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود. انواع صندلی های اداری مدیریتی: این ...

صندلی مدیریتی مدل MT ، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند. این صندلی همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است و دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود.

انواع صندلی های اداری

مدیریتی: این صندلی ها نشیمن بلند، پایه پنج پر چرخان و بیشتر امکانات تنظیمی نظیر تغییر شیب نشیمن و پشتی به جلو عقب، ارتفاع پشتی و دسته، عرض نشیمن و … را دارند، متریال گرانقیمت، راحتی بیشتر و قیمت بالا از ویژگی هایشان است. صندلی مدیریتی مدل MT یکی از محصولاتی است که خواسته ی مشتریان را برآورده کرده است.

صندلی های کارمندی و کارشناسی: ممکن است پشتی بلند یا متوسط داشته باشند، حداقل امکانات تنظیمی تغییر ارتفاع و تغییر شیب پشتی دارند و پایه چرخان، جنسشان معمولا پارچه و مش است.

اپراتوری: پشتی کوتاه دارند با امکانات تنظیمی نظیر کارمندی ها.

کانتر و پذیرش: صندلی نشسته-ایستاده هستند، ارتفاع بلند و پشتی کوتاه دارند و معمولا فقط امکان تنظیم ارتفاع.

کنفرانسی: عموما به پایه های U  شکلشان شناخته می شوند، عموما جنس چرم دارند با پشتی کوتاه و فاقد امکانات تنظیمی.

انتظار: هم پایه های ثابت دارند، نشیمن و پشتی‌شان یکپارچه است، پشتی کوتاه و معمولا چندتایی.

جمع‌بندی

صندلی مدیریت نسبت به صندلی کارشناسی و کارمندی از لحاظ طراحی و کاربرد تفاوت‌هایی دارد. در صندلی مدیریتی اولویت زیبایی و راحتی است. این صندلی‌ها معمولا به دلیل داشتن پشتی و اسفنج زیاد جثه‌ی بزرگی دارند و احساس برتری را القا می‌کنند. در صورتی که در صندلی‌های کارمندی پشتی کوتاه است و هدف تولیدکننده علاوه بر راحتی و دوام، اشغال فضای کمتر است.

شما میتوانید همه صندلی های اداری رو در صفحه صندلی مدیریتی مشاهده نمایید .