صندلی مدیریت مدل MT

    توضیح محصول :

    صندلی مدیریت مدل MT، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند. این صندلی همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است و دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود. اندازه صندلی مدیریت مدل MT همیشه صندلی ...

صندلی مدیریت مدل MT، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند. این صندلی همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است و دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود.

اندازه صندلی مدیریت مدل MT

همیشه صندلی را باید بعد از میز کار انتخاب کرد. طراحی صندلی مدیریتی شما و اندازه آن باید هماهنگ با میز کار و مکمل آن باشد. صرفنظر از اینکه صندلی ارگونومیک بر اساس ابعاد بدنی و وزن گروههای کاربری گوناگون تولید شده، صندلی های مدیریتی دارای ابعاد ویژه و فوق‌العاده خود هستند.

رنگ

رنگهایی با گیرایی بالا جلوه تاثیرگذاری به کابین کار شما میبخشد. رنگ صندلی مدیریتی باید با رنگهای به کار رفته در  دکوراسیون داخلی شما در هماهنگی کامل باشد. عدم انطباق رنگی بین صندلی و محیط باعث میشود فضای کار شما غیرحرفه‌ای و بی‌ثبات به نظر برسد.

مدل

مدلهای صندلی بسیار متنوعی اعم از سنتی  یا مدرن در بازار وجود دارد. اگر طراحی سِن شما دارای تم سنتی یا کلاسیک است، حتما باید مدل صندلی خود را نیز منطبق با این تم انتخاب کنید. در غیر اینصورت میتوانید به سراغ مدلهای مدرن بروید.

مزایای صندلی مدیریتی

شما میتوانید همه صندلی های اداری رو در صفحه صندلی مدیریتی مشاهده نمایید .