صندلی مدیریتی مدل M2000

    توضیح محصول :

    صندلی مدیریت مدل M2000، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند. صندلی مدیریتی مدل M2000 همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است و دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود. پایه و چرخ صندلی ...

صندلی مدیریت مدل M2000، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند. صندلی مدیریتی مدل M2000 همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است و دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود.

پایه و چرخ صندلی مدیریت با کیفیت 

صندلی های اداری دارای پایه ای پنج پر هستند که معمولا از جنس پلاستیک و یا آلومینیوم هستند. چرخ ها نیز از جنس های مختلفی همچون پلاستیک و یا ژله ای میتوانند باشند. اگر بخواهیم به پرسش اینکه جنس پایه و چرخ صندلی مدیریت چیست پاسخ دهیم باید بگوییم که معمولا پایه از جنس آلومینیوم و چرخ ژله ای میباشد که هم باعث مقاومت بیشتر آن میشود و هم اینکه حرکت بر روی سطوح مختلف را راحت تر میسازد.

قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه برای ارگونومی بیشتر

صندلی های اداری دارای بخشی هستند که بدنه صندلی( پشتی و نشیمنگاه) به روی آن قرار میگیرد. به این بخش مکانیزم گفته میشود که انواع مختلفی دارد. به طور خلاصه میتوان گفت تنظیم ارتفاع پشتی صندلی با استفاده از مکانیزم صورت میگیرد. در صندلی مدیریت به دلیل راحتی بیشتر از بهترین مکانیزم موجود استفاده میشود. همچنین برای تنظیم ارتفاع نیز از جک استفاده میشود. به طور کلی تنظیم ارتفاع و تنظیم زاویه نشستن با استفاده از دسته هایی که در کنار صندلی قرار داده شده است قابل تعیین است. اما سوال اینجاست که اهمیت تنظیم ارتفاع و زاویه در صندلی مدیریت چیست و چه زاویه و ارتفاعی مناسب است؟

ارتفاع صندلی باید متناسب با قد افراد تنظیم شود و به طوری باشد که زانوی افراد زاویه 90 درجه بگیرد و. جریان خون به سمت پاها قطع نشود و خون در زانوها جمع نشود. معمولا زاویه مناسب نشستن نیز زاویه 110 درجه میباشد که در آن افراد کمتر احساس خستگی میکنند. ارتفاع و زاویه صندلی جهت نشستن های طولانی بسیار حائز اهمیت است زیرا هم باعث میشود در کوتاه مدت کمتر احساس خستگی کنید و هم اینکه از بروز مشکلات سلامتی همچون کمردرد و زانودرد جلوگیری میکند.

شما میتوانید همه صندلی های اداری رو در صفحه صندلی مدیریتی مشاهده نمایید .