صندلی مدیریتی مدل M-812

    توضیح محصول :

    صندلی مدیریت مدل M-812، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند. صندلی مدیریت مدل M-812 همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است و دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود. یک صندلی اداری خوب، ...

صندلی مدیریت مدل M-812، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند. صندلی مدیریت مدل M-812 همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است و دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود.

یک صندلی اداری خوب، تکیه‌گاهی برای قسمت پایین کمر یا همان ماهیچه‌های فیله کمر دارد. صندلی مدیریتی مدل M-812 نیز تکیه‌گاهی قابل تنظیم در این قسمت دارد که کاربر می‌تواند آن را به مقدار راحتی خود تنظیم کند. این بخش از صندلی اداری، برای پیشگیری از کمردرد و مشکلات حادتر مانند سیاتیک بسیار مفید و لازم است.

تقریبا همه صندلی‌های اداری قابلیت تنظیم ارتفاع نشیمن و تکیه‌گاه دست دارند. هرچند این دو مورد مهم‌ترین قابلیت‌های تنظیمی در صندلی برای خرید نیستند. بهترین صندلی‌های اداری حداقل پنج قابلیت تنظیم و برخی حتی تا چهارده مورد دارند.

تقریبا همه صندلی‌های اداری چرخ‌دار هستند. داشتن چرخ کاربرد بسیار زیادی دارد، برای برداشتن وسیله‌ای از گوشه میز که در دسترس نیست. نیازی به کشیدن بدن خود یا بلند شدن از صندلی نخواهید داشت.

صندلی مدیریتی مدل M-812 خوب فواید زیادی دارد مانند کمردرد کم‌تر. یک صندلی خوب در مقایسه با یک صندلی نامناسب، اجازه نمی‌دهد. تا خیلی زود خسته شوید و می‌توانید ساعت‌ها بدون مشکل بر روی آن بنشینید و به کارهای روزمره خود رسیدگی کنید.


فایده داشتن یک صندلی اداری خوب

مطالعات نشان داده است که وقتی کارمندان احساس راحتی کنند. بیشتر سازنده عمل می‌کنند و محیط کاری مثبت‌تری نسبت به کارمندانی که خیلی حس راحتی در پشت میز خود ندارند، ایجاد می‌گردد. نهایتا، داشتن صندلی‌های اداری راحت و مناسب، تعداد مرخصی‌های آنها که به علت خستگی می‌باشد را کاهش می‌دهد.

شما میتوانید همه صندلی های اداری رو در صفحه صندلی مدیریتی مشاهده نمایید .