صندلی مدیریتی مدل M-1030

    توضیح محصول :

    صندلی مدیریت مدل M-1030، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی. بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند. صندلی مدیریتی مدل M-1030 همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است. و دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود. افزون بر این مواد ...

صندلی مدیریت مدل M-1030، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی. بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند. صندلی مدیریتی مدل M-1030 همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است. و دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود.

افزون بر این مواد مورد استفاده در ساخت صندلی مدیریت نیز با توجه به مدت زمان استفاده و نوع کاربران آنها متفاوت است. به‌طور معمول صندلی‌هایی با مدت زمان کاربری روزانه زیاد نظیر مدیریتی، گیمینگ، کنفرانس . و در گاهی اوقات صندلی مدیریت از فوم‌های سرد تزریقی که از کیفیت و طول عمر بیشتری برخوردار هستند، ساخته می‌شوند.

کارمندان مدت زمان زیادی از ساعات کاری خود را بر روی صندلی می‌نشینند. در نتیجه سلامت ستون مهره و عضلات آنها تا حد بسیاری به‌راحتی و فرم مناسب و سازگار صندلی با بدنشان بستگی دارد. از سوی دیگر مبل و صندلی‌های انتظار اگرچه ظاهری ساده و به دور از اصول ارگونومی دارند. همچنین صندلی‌های مورد استفاده مدیران نیز علاوه بر راحتی باید از شکوه و جلوه بیشتری نسبت به سایر صندلی‌های اداری برخوردار باشند. 

یکی از پرطرفدار ترین انواع صندلی های اداری صندلی های مدیریتی هستند که ابعاد بزرگی دارند و بسیار بلند هستند.

شما میتوانید همه صندلی های اداری رو در صفحه صندلی مدیریتی مشاهده نمایید .