صندلی کارمندی مدل K-906

    توضیح محصول :

    صندلی مدیریت مدل K-906، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند. برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند. صندلی مدیریتی مدل K-906 همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است. دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود. بهترین صندلی ...

صندلی مدیریت مدل K-906، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند. برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند. صندلی مدیریتی مدل K-906 همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است. دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود. بهترین صندلی کارمندی به گونه ای خواهد بود که تمام قسمت های بدن شما را پشتیبانی نماید این امر به این منظور است. که تمامی قسمت های بدن شما را صندل فرا گرفته باشد و تمام قسمت های بدن بر روی آن به استراحت بپردازد. جنس صندلی تاثیر بسیاری در مرغوبیت آن خواهد داشت.

 همچنین جنس پایه های صندلی مدیریتی مدل K-906 نیز حتما باید از جنسی باشد که امکان تحمل وزن های بالا را نیز داشته باشد و امکان خرابی در چرخ های آن به حداقل برسد. جنس دسته های صندلی نیز حائز اهمیت خواهد بود چرا که پر تماس ترین قسمت صندلی با دست است که حتما باید به جنس آن توجه شود تا هیچ آسیبی به بدن نرساند. همچنین جنس فنر برخی صندل های کارمندی باید به گونه ای باشد که با فشار کم جمع نشود.

صندلی‌های کارمندی معمولی با درجه اختلاف در کیفیت، می‌تواند تمامی ویژگی‌های صندلی مدیریتی را داشته باشد. با این تفاوت که به دلیل کم بودن فضایی که کارمندان در آن مشغول به کار هستند، باید فضای کمتری را اشغال کند و سبک‌تر باشد. بستگی به نوع کاربرد می‌تواند پشت بلند و یا پشت کوتاه انتخاب شود. این نوع دارای ساز و کار ساده‌تری است و سه نوع تنظیمات دارد؛ تنظیم ارتفاع نشیمن، عمق و زاویه پشتی آن. این مدل در منزل هم کاربرد دارد و اغلب آن را برای میزهای کامپیوتر سفارش می‌دهند. 


جهت مشاهده تمامی محصولات به لینک های زیر مراجعه نمایید .