صندلی کنفرانسی مدل c-smart

    توضیح محصول :

    صندلی کنفرانسی مدل c-smart، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند. این صندلی همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است و دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت . استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود. جنس صندلی تاثیر بسیاری در مرغوبیت ...

صندلی کنفرانسی مدل c-smart، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند.

این صندلی همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است و دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت . استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود.

جنس صندلی تاثیر بسیاری در مرغوبیت آن خواهد داشت، این امر را با صندلی کنفرانسی c،smart برآورده سازید. جنس رویه صندلی مهمترین امر در انتخاب صندلی خواهد بود چرا که در صورت نامرغوب بودن رویه صندلی سبب عرق کردن کاربر خواهد شد.

صندلی کنفرانسی مدل c،smart

همانطور که از نامش مشخص است، از صندلی کنفرانس در اتاق کنفرانس استفاده می­شود و حالتی متحد الشکل به جلسات کسب­ و کار می ­بخشد. استفاده از این صندلی ­ها ساده است زیرا دسته­ های ثابت و تنظیمات محدودی دارند.

برخلاف سایر صندلی­ های اداری، صندلی کنفرانس برای حمایت از کاربران و کاهش فشار و تنش روی بدنشان برای هشت ساعت یا بیشتر طراحی نشده ­اند. در عوض، این صندلی­ها در پی استفاده کوتاه مدت هستند، به عنوان مثال، یک جلسه هفتگی یا جلسه ایده ­پردازی کارکنان.

در اغلب اتاق­های کنفرانس، صندلی­ها حول یک میز بزرگ چیده شده­اند، جایی که افراد برای برگزاری جلسه دور هم جمع می­شوند. اگر صندلی­ها به شکل متفاوتی تنظیم شوند، چهره میز شلخته یا غیر حرفه­ای به نظر خواهد رسید.

علاوه بر این، صندلی کنفرانس برای استفاده کوتاه مدت طراحی شده است. به همین دلیل فقط ویژگی­ های استاندارد ارگونومیک را شامل می­شود همانند قفل پشتی، تنظیم ارتفاع صندلی و دسته­های ثابت.

مزیت دیگر وجود مکانیزم ­های پایه این است که کاربران نمی­توانند در طول زمان جلسه با صندلی هایشان بازی کنند. این موضوع مانع از کاهش تمرکز بر روی وظیفه موردنظر می­شود.


جهت مشاهده تمامی محصولات به لینک های زیر مراجعه نمایید .