صندلی مدیریتی مدل MZ

    توضیح محصول :

    صندلی مدیریتی مدل MZ، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند.این صندلی همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است و دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود. دسته های راحت دسته ها یکی دیگر از ...

صندلی مدیریتی مدل MZ، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند.
این صندلی همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است و دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود.

دسته های راحت

دسته ها یکی دیگر از اجزاء بسیار مهم در صندلی می‌ باشند. به‌ عنوان مثال تصور کنید که شما بر روی یک صندلی نشسته اید و این صندلی دسته ‌ای ندارد. قطعا دست ‌های شما اذیت می ‌شود و نمی ‌توانید به‌ راحتی بر روی صندلی بنشینید. حال دسته‌ های صندلی استاندارد و مناسب باید به نوعی باشند که دست ‌ها مدام از روی آن ‌ها خارج نشود و به ‌خوبی ساق دست‌ ها را پوشش دهند.

به‌ عنوان مثال اندازه‌ آن ‌ها نباید خیلی کم یا بسیار زیاد باشد. همچنین وجود دست بر روی هر صندلی بسیار واجب است و اکثر صندلی ‌های مدیریتی نیز دسته‌ هایی دارند. توجه داشته باشید که در هنگام خرید صندلی حتما باید به دسته ‌های آن ها نیز توجه کنید. زیرا همان ‌طور که ذکر شد یکی دیگر از قطعه‌ های مهم صندلی محسوب می ‌شوند.

چرخ های متحرک

یک صندلی مدیریتی اداری حتماً باید چرخ‌های متحرک داشته باشد تا افراد بتوانند به ‌خوبی با آن جا به‌ جا شوند. همچنین چرخ آن‌ ها باید قابل تعویض باشد تا در بروز مشکلات بتوانند آن‌ ها را به ‌راحتی تعویض کنند.


جهت مشاهده تمامی محصولات به لینک های زیر مراجعه نمایید .