صندلی مدیریتی مدل MX1

    توضیح محصول :

    صندلی مدیریت مدل MX1، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند. چه استانداردهایی نشان از کیفیت و مرغوب بودن صندلی های مدیریتی دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با معرفی تعدادی از این موارد از جمله ارگونومی بودن و ابعاد این صندلی بپردازیم. ارگونومی بودن صندلی مدیریتی صندلی ارگونومیک به صندلی ...

صندلی مدیریت مدل MX1، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند.

چه استانداردهایی نشان از کیفیت و مرغوب بودن صندلی های مدیریتی دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با معرفی تعدادی از این موارد از جمله ارگونومی بودن و ابعاد این صندلی بپردازیم.

ارگونومی بودن صندلی مدیریتی

صندلی ارگونومیک به صندلی گفته می شود که برای حمایت بهتر از بدن انسان طراحی می شود و مشکلات متداولی که مربوط به محل نشستن است را تصحیح می کند.

جنس صندلی های مدیریتی

در خرید صندلی های مدیریتی باید به جنس رویه و نشیمن صندلی توجه داشت. اهمیت صندلی مدیریتی در مبلمان اداری چیست؟ صندلی های مدیریتی به عنوان مهم ترین بخش مبلمان اداری شناخته می شوند از این رو بسیار حائز اهمیت می باشند. باید در خرید صندلی های مدیریتی نهایت وسواس را به خرج دهید و فریب ظاهر صندلی ها را نخورید. صندلی های مدیریتی به دلیل اینکه در مهم ترین بخش هر اداره استفاده می شوند. در ظاهر هم با صندلی های دیگر متفاوت هستند. صندلی مدیریتی با کیفیت باید انعطاف پذیر باشد تا فشاری به ستون فقرات وارد نشود.

رنگ صندلی مدیریتی

همانطور که متوجه شدید اتاق مدیریت مهم ترین بخش هر اداره محسوب می شود. زیرا تمامی قراردادها و کارهای مهم در این اتاق انجام می شوند. اهمیت صندلی مدیریتی در مبلمان اداری چیست؟ مدیران نباید خیلی زود و پس از چند ساعت کار احساس خستگی کنند. صندلی مدیریتی باید با دیگر اجزای اتاق مدیریت از نظر رنگ هارمونی داشته باشد. البته نباید فقط هم به راحتی صندلی مدیریت اهمیت دهید. قبل از خرید صندلی مدیریتی رنگ های اجزای اتاق مدیریت را در نظر بگیرید و صندلی انتخاب کنید که از تظر رنگی به آنها نزدیک باشد. بهترین کار این است که شما صندلی مدیریتی خود را با میز و یا رنگ دیوارها ست کنید.

ویژگی های مهم که به نوعی مزیتهای صندلی های مدیریتی به شمار می آیند :

الف ) خاصیت ارتجاعی:

جهت جلوگیری از این صدمات فیزیکی و روحی در طراحی صندلی خاصیت ارتجاعی بودن پشتی صندلی را لحاظ می کنند تا در هنگام استفاده از صندلی کمر و گردن در موقعیت مناسبی قرار داشته باشد تا از آسیبهای احتمالی جلو گیری شود.

ب ) تنظیم ارتفاع:

یکی از ویژگی های صندلی های اداری قابلیت تنظیم ارتفاع آنها می باشد که تنظیم ارتفاع صندلی توسط یک اهرم که در زیر صندلی قراردارد انجام می شود .می توان ارتفاع صندلی را نسبت به میز تنظیم کرد.که در حین کار با خستگی در پاها مواجه نمی شوید.
برای راحتی بیشتر از زیرپایی های مناسب هم میتوان استفاده کرد سطح شیبدار زیرپای از گوردی کمر نیز پیشگیری می کند.

شما میتوانید همه صندلی های اداری رو در صفحه صندلی مدیریتی مشاهده نمایید .