صندلی مدیریتی مدل M5000

    توضیح محصول :

    صندلی مدیریت مدل M5000، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند. این صندلی همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است و دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود. ویژگی های مهم صندلی مدیریتی مدل ...

صندلی مدیریت مدل M5000، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند. این صندلی همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است و دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود.

ویژگی های مهم صندلی مدیریتی مدل M5000

صندلی بخشی از دکور دفتر کار است و بیشتر مردم سعی می کنند هم یک صندلی زیبا داشته باشند و هم نگران تاثیرات صندلی روی سلامت فرد نباشند. هنگام انتخاب صندلی قبل از هر چیزی باید طراحی و ارگونومیک آن را در نظر گرفت.

پشتیبانی کمری صندلی اداری

یک صندلی گردان اداری استاندارد باید برای قسمت پایین کمر دارای پشتیبانی کمری باشد. برخی از صندلی های اداری دارای پشتیبانی کمری قابل تنظیم هستند به طوری که فرد می تواند صندلی را برای قسمت پایین کمر تنظیم کند. این ویژگی صندلی برای جلوگیری از فشارها و آسیب های کمری که به مرور تبدیل به سیاتیک می شوند بسیار مهم است.

قابلیت تنظیم صندلی اداری

تقریبا همه صندلی های اداری گردان دارای قابلیت تنظیم دسته و ارتفاع هستند. البته هنگام انتخاب یک صندلی اداری این دو قابلیت تنظیم به تنهایی اهمیت چندانی ندارند. بهترین صندلی اداری حداقل دارای 5 قابلیت تنظیم است. برخی از صندلی های اداری 14 قابلیت تنظیم دارند.

شما میتوانید همه صندلی های اداری رو در صفحه صندلی مدیریتی مشاهده نمایید .