صندلی مدیریتی مدل M-Joker

    توضیح محصول :

    صندلی مدیریتی مدل M-Joker ، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند. این صندلی همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است و دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود. تفاوت اصلی بین صندلی مدیریتی ...

صندلی مدیریتی مدل M-Joker ، با طراحی استاندارد و ارگونومیک که کاربر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و یا ناراحتی همراه با تمرکز و راحتی از این صندلی استفاده کند.
این صندلی همراه با تنظیمات ارتفاع و پشتی است و دارای نشیمنگاه و پشتی فوق‌العاده راحت و استانداردی است که موجب درست نشستن و سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن و عضلات خواهد بود.

تفاوت اصلی بین صندلی مدیریتی و صندلی ریاست

شاید انتظار داشته باشید صندلی ریاست مشخصات بهتری در مقایسه با صندلی مدیریتی داشته باشد. اما نمی‌شود گفت صندلی ریاست بهتر از مدیریتی است، بلکه این دو صندلی ویژگی‌ها و کاربردهای متفاوتی دارند. در ادامه برخی از اصلی‌ترین این تفاوت‌ها را می‌بینید:

صندلی مدیریتی

– ویژگی‌های قابل تنظیم کمتری دارد.

– جمع و جورتر است.

– امکان مانور بیشتری روی آن وجود دارد.

– برای استفاده طولانی و با امکان حرکت‌ (مثلاً حرکت از جایی از میز به جایی دیگر) طراحی شده است.

ویژگی صندلی مدیریتی مدل M-Joker

بیشتر اداره‌ها و کسب و کارها معمولاً صندلی مدیریتی را برای مدیران عمومی، صندلی ریاست را برای هیئت رئیسه و صندلی‌های اداری ارزان‌تر را برای بقیه کارمندان می‌خرند.

برای مثال، چه کسی در اداره بیشترین استفاده را از صندلی‌اش می‌کند؟ کسی مانند مسئول دفتر یا منشی که دائم روی صندلی‌اش نشسته است و بلند می‌شود، یا با صندلی‌اش برای جواب دادن به تلفن یا استفاده از پرینتر و کامپیوتر حرکت می‌کند.

اما چه کسی گران‌ترین صندلی را دارد؟ رئیس اداره. صندلی چه کسی باید مدام با صندلی جدیدی تعویض شود؟ منشی و رئیس دفتر. واضح است که  این اشتباه باعث می‌شود صندلی‌های ارزان‌تری که برای استفاده‌های سبک‌تر طراحی شده‌اند، ولی در جای اشتباهی استفاده می‌شوند، زود به زود خراب و عوض شوند.

حالا تصور کنید این استفاده اشتباه درمورد تعداد زیادی از کارمندان شرکت اتفاق می‌افتد و چه ضررهای هنگفت بی‌موردی به کسب و کارها می‌زند.

شما میتوانید همه صندلی های اداری رو در صفحه صندلی مدیریتی مشاهده نمایید .