صندلی مدیریتی مدل M-3000

    توضیح محصول :

    صندلی مدیریتی مدل M-3000 چند مورد از ویژگی های صندلی مدیریتی مدل M-3000 پشتی: پشتی یک صندلی اداری ارگونومیک باید 30 تا 48 سانتیمتر عرض داشته باشد. اگر تکیه‌گاه از نشیمن صندلی جدا باشد، باید از نظر ارتفاع و زاویه قابل تنظیم باشد. تکیه‌گاه باید بتواند انحنای طبیعی ستون فقرات را با توجه ویژه به حمایت مناسب از ناحیه کمر حمایت کند. اگر صندلی اداری صندلی و پشتی را با ...

صندلی مدیریتی مدل M-3000

چند مورد از ویژگی های صندلی مدیریتی مدل M-3000

پشتی: پشتی یک صندلی اداری ارگونومیک باید 30 تا 48 سانتیمتر عرض داشته باشد. اگر تکیه‌گاه از نشیمن صندلی جدا باشد، باید از نظر ارتفاع و زاویه قابل تنظیم باشد. تکیه‌گاه باید بتواند انحنای طبیعی ستون فقرات را با توجه ویژه به حمایت مناسب از ناحیه کمر حمایت کند. اگر صندلی اداری صندلی و پشتی را با هم به عنوان یک تکه باشند، پشتی باید در زوایای جلو و عقب قابل تنظیم باشد و مکانیزم قفلی داشته باشد تا زمانی که کاربر زاویه مناسب را تعیین کرد، از عقب رفتن بیش از حد آن جلوگیری کند.

جنس صندلی: نشیمن و پشتی صندلی اداری باید دارای بالشتک کافی برای نشستن طولانی مدت باشد. استفاده از پارچه‌های تنفسی به عنوان رویه، به سایر متریال‌ها ارجحیت دارد. همچنین نشیمنگاه و یا کفی صندلی باید نرم بوده و حس راحتی ایجاد کند؛ توجه داشته باشید که نباید آنقدر نرم باشد که فرد در صندلی فرو رود.

دسته صندلی: دسته‌های صندلی اداری باید قابل تنظیم باشند، به گونه‌ای که به بازوهای کاربر اجازه دهند راحت استراحت کنند و شانه‌ها راحت باشند. آرنج و بازوها باید در حالت استراحت قرار گیرند و ساعد دست‌ها در هنگام تایپ نباید روی دسته صندلی قرار گیرد.

امکان چرخش: هر صندلی معمولی یا ارگونومیک باید به راحتی بچرخد تا کاربر بتواند بدون فشار به قسمت‌های مختلف میز خود برسد

شما میتوانید همه صندلی های اداری رو در صفحه صندلی مدیریتی مشاهده نمایید .